Dotazy k objednání a dodání skleníku

Říká se, že kdo se moc ptá, moc se doví, což při výběru skleníku jistě není na škodu. Abyste se moc ptát nemuseli a přitom se hodně dozvěděli, připravili jsme pro vás výběr nejčastějších dotazů, které se týkají objednávání skleníku a jeho dodání.

(Odpověď zobrazíte/skryjete kliknutím na vybranou otázku…)

Dotazy k objednání a dodání skleníku

Následující dotazy patří mezi ty nejčastější. Pokud mezi nimi nenaleznete ten svůj, napište nám nebo ještě lépe zavolejte na číslo +420776200203 a společně to můžeme probrat.

Dodáváte skleníky také v létě (v zimě)?
V naší firmě se skleníky vyrábí celoročně, a stejně tak je i po celý rok rozvážíme a montujeme. Samozřejmě v zimě nás trochu brzdí počasí, kdy mráz, sníh nebo silné větry nedovolí skleníky montovat. Přes léto zase spousta lidí odjíždí na dovolenou, takže je obtížné domlouvat se na termínech dodání. Termín se vždy stanovuje po dohodě se zákazníkem – budete-li si přát dodat skleník v zimě nebo během letní dovolené, určitě se na vhodném termínu domluvíme.
Provádíte dodání a montáže skleníků i o víkendech nebo jen v pracovních dnech?
Většinou se skleníky dodávají a montují v pracovních dnech, ale pokud to z nějaké důvodu není možné, např. místo dodání je chalupa, kde býváte pouze o víkendu, lze se domluvit na dodání i v sobotu nebo neděli. Stejně tak může dodání proběhnout i ve dnech státních svátků (samozřejmě s výjimkou Štědrého dne – dodávat skleník pod vánoční stromeček místo Ježíška neumíme… :-)
Skleník už mám, mohu si objednat pouze automatické otvírače?
Máte-li skleník od nás a chcete nahradit ruční zvedák u okna za automatický otvírač, můžeme vám poslat sadu otvírače s držákem.
Máte-li jiný než náš skleník, lze námi nabízené otvírače použít i u těchto skleníků, ale ne vždy je to možné. Doporučujeme, abyste nám zavolali na číslo +420776200203 o možnost použití s námi probrali.

Napište nám

Scroll to Top